loading...
اندرویدکده,اندرویدیها دانلود بازی اندروید | دانلود نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 7125 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فوتبال برای اندروید Dream league Soccer بازی لیگ رویایی فوتبال

Genres: شبیه سازی، ورزشی
ویژگی ها: 3D

 

برای دانلود بازی فوتبال اندرویدDream league Soccer با لینک مستقیم از اندروید 100 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود فوتبال برای اندروید Dream league Soccer دانلود بازی اندروید دانلود بازی فوتبال
 

 

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 5871 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)

Real Football 2013 برای اندروید

 
 
دانلود بازی فوتبال اندروید بازی اندروید ورزشی Real Football 2013

Real Football یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های فوتبال که تاکنون برای اندروید ارائه شده است.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 6197 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی  فرمول یک اندروید دانلود بازی جدید اندرویدF1 Challenge

 

بازی مسابقه ای فرمول یک را در اندروید خود تجربه کنید.در مسابقات فرمول یک شرکت کنید و سوار بر ماشین های جالب و پر سرعت به رقابت بپردازید.در این بازی بیش از 90 رویداد مسابقه ای وجود دارو  همراه با همه ستاره های لیگ 2012 می باشد.

برای دیدن ادامه عکس ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 6498 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی مسابقه بوکس برای اندروید Boxing mania 2 | جنون بوکس

دانلود بازی بوکس برای اندروید بدون نیاز به فایل دیتا

 

اندروید پاتوق بار دیگر یکی از بازی های جذاب اندروید را تقدیم کاربران می کند این بار نیز یک بازی کم حجم و قوی بدون نیاز به دیتا را برای شما آماده کرده ایم

بازی اندروید مسابقات بوکس به نام - جنون بوکس - یک شبیه ساز بسیار عالی مسابقات بوکس برای اندروید است که می توانید با آن تجربه یک مسابقه حرفه ای بوکس را داشته باشید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 6399 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

بهترین بازی کم حجم ماشین برای اندروید

بازی اندروید دریف واقعی Real Drift

 بازی اندروید ماشین بدون نیاز به دیتا

دانلود بهترین بازی کم حجم ماشین |دریفت واقعی Real drift |برای اندروید

دانلود-بازی-اندروید.html" title="بازی اندروید" target="_blank">بازی اندروید Real drift  مطمئنا یکی از بهترین بازی های ماشین و دریفت اندروید هست که در مدت کوتاهی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این بازی فوق العاده و اعتیار آور اندروید از حجم کم  و در عین حال گرافیک عالی برخوردار است. لذت دریفت و کشیدن ترمز دستی در دانلود-بازی-اندروید.html" title="بازی اندروید" target="_blank">بازی اندروید دریفت واقعی! در طول بازی شما با دریفت زدن به کسب امتیازات بیشتر می پردازید البته همان طور که از اسم بازی پیداست بازی دارای گیم پلی و گرافیک محیط واقعی است به صورت کاملا واقعی شبیه سازی شده و شما می توانید اوج لذت دریفت زدن و رانندگی واقعی را در  دانلود-بازی-اندروید.html" title="بازی اندروید" target="_blank">بازی اندروید دریف واقعی  تجربه کنید....

یکی از ویژگی های اصلی این بازی که میتونم براتون بگم اینه:

بهترین بازی گرافیکی و کم حجم ماشین بدون نیاز به فایل دیتا

امیر غلامی بازدید : 5820 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بیلیارد برای اندروید

شبیه سازی بازی بیلیارد واقعی به صورت سه بعدی برای اندروید  Cue box The real 3D pool

دانلود بیلیارد برای اندروید بازی سه بعدی واقعی بیلیارد  برای اندروید  Cue box The real 3D pool
 

| بازی آندروید بیلیارد دو نفره |

درباره بازی:  بازی اندروید بیلیارد سه بعدی


در این لحظه یکی از بهترین بازی های بیلیارد اندروید  با نام  The real 3D pool  را برای کاربران عزیز اندروید پاتوق آماده کرده ایم . بازی بیلیارد  The real 3D pool  همان طور که از اسمش پیداست یک شبیه ساز واقعی بازی بیلیارد برای گوشی های اندروید است که با آن می توانید بازی اعتیاد آور بیلیارد را به صورت سه بعدی در گوشی اندروید خود تجربه کنید. این  اعتیاد آور بیلیارد 3 بعدی اندروید با چندین حالت مختلف حرکت دوربین و میزهای متنوع و قابلیت های فراوان خود می تواند ساعت ها شما را مجذوب کند.

اما ویژگی جذاب تر این بازی این است که  بوسیله بلوتوث می توانید با دیگر دوستانتان بازی کنید و یک بازی هیجانی تر با یک حریف واقعی داشته باشید! تجربه مسابقه بیلیارد با دوستان بر روی گوشی می تواند بسیار لذت بخش باشد

erfan بازدید : 6002 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

| دانلود FIFA 14 by EA SPORTS بازی  فوق العاده فیفا 14 برای اندروید + دیتای کامل بازی |

دانلود بازی FIFA 14 برای اندروید بازی  فوق العاده فیفا 14 برای اندروید + دیتای کامل بازی

| دانلود FIFA 14 by EA SPORTS بازی  فوق العاده فیفا 14 برای اندروید + دیتای کامل بازی |

بازی FIFA 14 برای اندروید

پیش نیاز: اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر

بازی FIFA 14 برای اندروید بالاخره پس از مدت ها برای سیتم عامل اندروید توسط کمپانی صاحب نام EA SPORTS تولید و منتشر شد و وبسایت اندرویدپاتوق مفتخر است تا جدید ترین نسخه بازی FIFA 14 برای اندروید را در اختیار شما دوستداران بازی های ورزشی به خصوص فوتبال قرار دهد. در این بازی بیش از 33 لیگ با 600 تیم و 16 هزار بازیکن وجود دارد. لیگ های این بازی هم کامل است و از لیگ برتر انگلیس تا لالیگا و بوندسلیگای آلمان در این بازی گنجانده شده است. از نظر گرافیکی هم می توان گفت بازی چیزی کم ندارد. همچنین در این بازی بیش از 30 استادیوم بزرگ و معروف کشورهای مختلف نیز وجود دارد تا به جذابیت هر چه بیشتر بازی کمک کند. تمتم حرکات در بازی FIFA 14 برای اندروید از طریق صفحه لمسی گوشی امکان پذیر است. برای مثال شما با درگ کردن بازیکنان از نقطه ای از زمین به نقطه دیگر می توان آن را جابجا کرد. گرافیک فول اچ دی و موسیقی متن و صداگذاری حرفه ای گزارشگر و تماشاگران همه و همه از نقاط قوت بازی FIFA 14 برای اندروید می باشند. به طور کلی می توان گفت بازی FIFA 14 برای اندروید یک بازی تمام عیار و کامل است و می تواند برای روز ها شما را سرگرم کند. وبسایت اندرویدپاتوق به شما پیشنهاد می کند این بازی فوق العاده را از دست ندهید.
هم اکنون می توانید نسخه کامل بازی FIFA 14 برای اندروید را به همراه دیتای کامل بازی در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

erfan بازدید : 5796 شنبه 14 دی 1392 نظرات (2)

| دانلود Angry Birds Go v1.0.1 بازی مسابقات رالی پرندگان خشمگین برای اندروید |

دانلود بازی Angry Birds Go برای اندروید

| دانلود Angry Birds Go v1.0.1 بازی مسابقات رالی پرندگان خشمگین برای اندروید |

بازی Angry Birds Go برای اندروید

پیش نیاز: اندروید نسخه 2.3 و بالاتر

بازی Angry Birds Go برای اندروید نام جدید ترین نسخه از سری بازی های پرندگان خسمگین می باشد که دوباره با یک گیم پلی جدید اما آشنا برای گیمر ها برگشته تا دوباره شما را درگیر خود کند. شما در بازی Angry Birds Go برای اندروید با پرنده ها و خوک ها در یک مسابقات ماشین سواری شرکت می کنید و می بایست پیروز مسابقات شوید. در بازی Angry Birds Go برای اندروید تعداد زیادی ماشین وجود دارد که با جمع آوری سکه های موجود در مسیر می توانید آنها را بخرید. همچنین شما یک تعمیرگاه شخصی دارید که در آنجا می توانید ماشین های خود را از لحاظ شتاب،سرعت،لاستیک،بدنه و ... ارتقاء داده تا بتوانید با سرعت و قدرت بیشتری مراحل بازی را پشت سر بگذارید. محیط بازی Angry Birds Go برای اندروید بسیار زیبا طراحی شده است. بازی دارای همان گرافیک کارتونی پرندگان خشمگین می باشد. همچنین در بازی Angry Birds Go برای اندروید شخصیت های مختلفی برای انتجاب وجود دارد و شما می توانید با هر یک از آنها به مسابقه بپردازید.این نسخه از بازی ورژن 1.0.1 آن می باشد که شامل جاده های نامحدود است. پیشنهاد میکنیم بازی Angry Birds Go برای اندروید را از دست ندهید.
هم اکنون می توانید نسخه کامل بازی Angry Birds Go برای اندروید را در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 5486 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Agent Dash v2.1.6 بازی مامور سرعت برای اندروید

دانلود بازی agent dash برای اندروید بازی اندروید جدید بازی اندروید 4

|دانلود Agent Dash v2.1.6 بازی مامور سرعت برای اندروید|

بازی Agent Dash برای اندروید یک بازی سرگرم کننده و مهیج باگرافیک فوق العاده و اچ دی است. این بازی که در دسته بازی های arcade game runnig قرار می گیرد ساخته شرکت game loft است که از اسم این شرکت مشخص می شود که بازی Agent Dash برای اندروید حرفی برای گفتن دارد .این بازی در بین کاربران ایرانی رقیب بازی معروف subwaysurfers است و به حقه از نطر هیجانی و گرافیکی کیفیت بهتری دارد و کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

هم اکنون میتوانید آخرین ورژن بازی Agent Dash برای انذروید را با لینک مستقیم از اندروید پاتوق دریافت کنید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 4057 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (3)

دانلود بازی جی تی آ برای اندروید

Grand Theft Auto بازی جی تی آ برای اندروید از مهیج ترین و اعتیاد آورترین بازی های اندرویدی است.بی شک بیشتر شما برروی ویندوز یا کنسول های بازی این بازی مهیج را تجربه کرده اید و لذت خاص آن را چشیده اید، هم اکنون شرکت RockStar بازی جی تی آ را برای اندروید منتشر کرده است که با استقبال فراوانی رو به رو شده است و این خود گواه موفقیت بازی جی تی آ بر روی سیستم عامل اندروید می باشد.

نحوه بازی در جی تی آ برا اندروید به این صورت است که شما فردی آزاد در شهر هستید که دست به هر کاری می زنید البته فقط این نیست بلکه جی تی آ برای اندروید دارای مراحل جالب و کدهای مخفی فراوانی اسا که دست یافتن به آنها و گذراندن مراحل زیبایی و لذت آن را چند برابر می کند.شما در بازی Grand Theft Auto جی تی آ برای اندروید با بیشتر ارگان های شهر درگیر می شوید و حتی میتوانید در مسابقات آن نیز شرکت کنید! مثلا در مسابقات اتوموبیل رانی، باشگاه ها و .. که باعث می شود همه نیاز شما به یک بازی برطرف شده و این بازی همه کاره در نظر برسد.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی Grand Theft Auto جی تی آ برای اندروید را با لینک مستقیم از اندروید پاتوق دریافت کنید.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود برنامه اندروید , اموزش اندروید , دانلود جدیدترین بازی ها و برنامه های اندروید, دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود برنامه اندروید,اندرویدیها,اندروید ها,اندروید کده,اندروید مارکت ,اندروید بازار,اندروید 4 ,دانلود بازی و برنامه اندروید,دانلود نرم افزار و بازی اندروید,دانلود وی پی ان رایگان اندروید, دانلود شکن اندروید,دانلود لایو والپیپر اندروید,اندروید5,اندروید 2.3,اندروید2.1,دانلود تم اندروید,دانلود بازی بدون دیتا اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی محبوب اندروید, صفر تا صد اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت باز شدن صفحات سایت چگونه است؟
    بیشتر دوست دارید چی دانلود کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2398
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 25788
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 374
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 1,647
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 16,913
  • بازدید ماه : 46,657
  • بازدید سال : 436,917
  • بازدید کلی : 13,540,953
  • کدهای اختصاصی
    آموزش فوق العاده ماساژ